FAQ - často kladené dotazy

| Štítky: faq-page , Informace

Mám zájem využívat aplikaci WebGet, jak dále postupovat?

  1. Klikněte na nezávaznou poptávku, vyplňte pole email a telefon, dle potřeby doplňte poznámku a odešlete formulář. Brzy Vás bude kontaktovat pracovník našeho obchodního oddělení a pomůže Vám najít optimální řešení Vašich požadavků.

Nahoru

Mohu provozovat WebGet na vlastní doméně?

Ano, navíc je tato možnost pro Vás výhodná vzhledem k tomu, že Vám zajistíme webhostingové služby zdarma po celou dobu, kdy budete internetové stránky s publikačním systémem WebGet provozovat.

Nahoru

Potřebuji internetové stránky s e-shopem. Je to možné?

Ano, vysoce efektivní řešení představuje provázání informačních www stránek (WebGet) a internetového obchodu (EasyShop). 
Díky našim bohatým zkušenostem se stavbou internetových obchodů (přes 500 realizovaných projektů) Vám můžeme pomoci nalézt vhodné řešení pro Váš záměr. Více informací o aplikaci EasyShop získáte na adrese  www.easy-shop.cz nebo nás  kontaktujte, pro domluvení osobní konzultace.

Nahoru

Je možné provozovat aplikaci WebGet na Slovensku?

Ano, v následujícím textu naleznete podrobnější informace jak postupovat:

  • V případě registrace domény .sk si prosím pozorně přečtěte následující informace. Máte-li již svoji doménu, zařídíme po obdržení objednávky potřebné technické nastavení.
  • Aplikace EasyShop je fyzicky umístěna na serveru naší společnosti v České republice, díky vysoké konektivitě do Slovenské republiky je zajištěno bezproblémové a rychlé načítaní stránek.
  • Veškeré texty veřejné části obchodu mohou být ve slovenském jazyce, navíc bezplatně, stačí v poznámce objednávky úvest, že máte zájem o slovenskou jazykovou lokalizaci.
    Administrace obchodu je v současné době k dispozici pouze v českém jazyce.
  • Pokud je Vaše firma plátcem DPH, budeme Vám účtovat veškeré ceny bez DPH.

Nahoru

Vaše otázka